Emper Romania - Parfumuri originale - Parfumuri dama si barbati (emper.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
România
- Curier National, Livrare in 1-2 zile, Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii
0,00 RON … 200,00 RON → 15,00 RON
200,00 RON sau peste → 0,00 RON
- Ridicare de la Cargus Ship&Go, Livrare in 1-2 zile, Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii
0,00 RON … 200,00 RON → 15,00 RON
200,00 RON sau peste → 0,00 RON
Alte locatii
- Curier National, Livrare in 1-2 zile, Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii
0,00 RON … 200,00 RON → 15,00 RON
200,00 RON sau peste → 0,00 RON
Livrarea catre client a produselor achizitionate este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid cu care Emper.ro are incheiat un contract.
Costurile de transport sunt:
Romania - 15 lei
Comenzile inregistrate de luni pana joi vor fi inmanate curierului in maxim 24h iar termenul de livrare este de 48-72 ore (2-3 zile lucratoare) pentru Bucuresti si 48-96 ore (2 – 4 zile) la nivel national.
Comenzile inregistrate vineri vor fi predate luni curierului, iar termenul de livrare este de 48-72 ore (2-3 zile lucratoare) pentru Bucuresti si 48-96 ore (2 – 4 zile) la nivel national.
Comenzile de sambata si duminica, vor fi predate curierului luni sau marti si vor fi livrate in termen de 24-48 de ore (1 – 2 zile lucratoare) in Bucuresti sau 48-72 ore (2-3 zile) la nivel national de la predarea coletului catre curier.
Firmele de curierat rapid prelucreaza date cu caracter personal ale clientului, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe Emper.ro si numai cu respectarea intocmai a politicii de confidentialitate si termeni si conditii.
Renuntarea la cumparare - Politica de retur
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Nu se accepta retururi cu plata ramburs. Ne rezervam dreptul de a refuza coletul.
Contravaloarea comenzii se va inapoia in cel mult 14 zile de la primirea produsului returnat.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat si insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produsele pot fi returnate dupa ce consumatorul a transmis decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular de retur sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail).
Puteti solicita returul sau inlocuirea de produse in urmatoarele cazuri:
- Produs nefunctional In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise.
- Produs deteriorat (spart). Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.